6 Eylül 2015 Pazar

2 DAKİKADA STİL POSTU

İlk post fotoğraflarını  koşa koşa , kursa yetişmeye çalışırken çekeceksin deseler inanmazdım ama hakikaten öyle oldu :)) sabah kalkmış masum masum kurs için hazırlanıyordum. Ablamın aklına girdim hadi dedim şimdi değilse ne zaman :)) başka ne zaman kursa geç kalabilirim ki :)) sağ olsun kırmadı beş dakika da beşiktaş yaptık. ama tabi ki tahmin ettiğiniz oldu ve ben kursa geç kaldım olsun bu güzel kareleri çektik.. umarım sizde beğenirsiniz..
                   

                   
Bu pantolonu zara dan almıştım. O kadar pişmanım ki 2 tane almadığım için.. artık öyle bir alışveriş tarzım var çok beğendiysem 2 tane alıyorum ama bu güzelliği kaçırdım. Ben aldıktan sonrada geldi bu model ama hiçbiri benimki gibi değildi...

                  
Ve bayılarak giydiğim kimonoya gelince bu güzelliği ablam dikti.  Her yerde giyiyorum o kadar güzel ki havuz da bikini üstüne böyle basic lerin üstüne siyah basit bir elbisenin üstüne...
Kimononun yapılışını görmek için tık tık :) 
                       

                       

Bir sonraki postta  görüşmek üzere hepinize kocaman öpücükler:)

Pantolon/basic: Zara
Kimono            : Özel dikim (by hly)
Kolye                : Bershka
Ayakkabı          : H&M
Çanta                : Forever New
Saat                  : Michael Kors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder