2 Aralık 2015 Çarşamba

UNUTULAN POST :)

Bugün Ankara fırtınalı bir güne uyandı . Bende sıcacık kahvenizi alıp güneşli günleri hatırlayacağınız Eylül ayından kalma fotoğraflarla bezeli unutulmuş bir post hazırladım. Aslında böyle yedekli çalışmak lazım . Blogu  çok ihmal ettiğimi gördüm ve artık bloga da instagram kadar ağırlık vermeye karar verdim. Siz de yazmamı istediğiniz konuları bana yorum olarak bırakabilirsiniz. Hadi o zaman kombin detaylarına geçelim :)

Bu arada geçtiğimiz yazı bu gri tişörtle geçirdim. Başka hiçbir şeye elim gitmedi. En sevdiğim tişört oldu. Taksim'de bir pasajdan almıştım daha sonra Ankara'ya gelip aynından bulmak için çok uğraşmıştım. 


Son 2 yılın favori parçalarından çiçekli taçlar :) Önümüzdeki yaz da bizimle olsunlar değil mi  <3

Her fotoğraf çekiminde mutlaka böyle bi kare yakalanır . Değişik poz arayışından helak olmuş bir pinzar :) Sırf biraz gülelim diye ekledim :)

Umarım siz de kombinimi beğenmişsinizdir :) Hepinize kocaman öpücükler :) Bir sonraki postta görüşmek üzere..



Pantolon                     :ZARA (yeni sezon)
T-shirt                         :GİNA TRİCOT
Clucth                         :MUDO
Ayakkabı                    :ADL
Çanta Ponponu           :H&M
Saat                             :MİCHAELKORS
Çiçekli taç                   :C&A
Kolye                          :BERSHKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder