5 Ocak 2016 Salı

TREND ALARMI

Herkese merhaba:)) Son 2 yıldır kış sezonunun olmazsa olmaz parçaları örgü salaş kazaklar bugün blogumuza konuk oluyorlar :)) 
                 
Gündelik sıradan ama bir o kadar da şık olmak bu kazaklarla oldukça kolay .. Eskiden "ay daralıyorum of boğazlı kazak giyemiyorum" derdim . Ama nedense 2 kıştır hiç de öyle hissetmiyorum hatta o kadar salaş giyineyim ki içinde kaybolayım istiyorum :)) 
            
Kışın yırtık pırtık jean giymeye devam mı ?? Ben vala devam ediyorum . İçine renkli çoraplar hatta desenli çoraplarla kullanmaya devam üstüne birde salaş kazak . İşte en kolayından sokak stili :)) 
       





















Her türlü kullanım için uygun . İçine gömlek giy farklı tek giydiğide farklı tarz oluyor. Kalem ve pilise eteklerle altına birde salaş botlar... (ben yazarken siz de hayal ediyorsunuz değil mi ? :) ) 
                
Ve tabi ki deri taytlar . Gardrobunda olmayan yoktur herhalde bu sezon oldukça revaçta . Şık olmak bu havalarda çok kolay sanki:) 
                         
Şirin detayları da çok güzel kaldırmıyor mu örgüler . Bunu görünce kafamda bir ampul yandı son iki fotoğrafla ilgili bir DIY projesi mi yapsak acaba . Harika olmaz mı sizce de ? 
                       

Umarım postu beğenmişsinizdir. Kazaklarla ilgili sizin yorumlarınızı da bekliyorum:) Sevgiler...

Son iki kazak Sheinside, diğer görseller pinterest den alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder